Sdmgc Bebeğim 13 aylık gece uykusu öncesi mama içiyor uzun zamandır baby turco kullanıyoruz bir süredir sızdırma yapıyor. Prima hariç tavsiye edebileceğiniz gece özellikle sızdırma yapmayan bez önerilerinizi bekliyorum?
Feyzosumunannesi Sdmgc Kac numara kullanıyorsunuz? 18 aydır baby turco kullanıyoruz hiç sızdırma koku vs gbi aksilikler ile karşılaşmadık 🤷♀️
Sdmgc Feyzosumunannesi bebeğim 11 kilo 5 numara kullanıyorum çok rahat oluyor cırtlar birbine değiyor tam geliyoe
Feyzosumunannesi Sdmgc benim kızım 18 aylık 10 kilo diğer ay 6 numaraya geçeceğiz sıkmaya başladı gbi bence siz 6 numarasını deneyin birde
canimmmoglummm Baby turco kullanıyorum bi ara bizde de sızdırma yaptı numarasını büyük aldım sonra daha da yapmadı belki sizinkide küçük geliyordur