Allah yardımcınız olsun, benım oğlum da 1 yaşında memeye bu kadar duskun degıldı hatta bır ara ek gıdaya baslayınca meme de ıstemıyor gibiydi ama yaşına girdiğinden beri ulu orta heryerde tişörtümü kaldırıp emmek istiyor, bir anda memeye düşkünlük başladı. Gece uyanmalarında karnının tok oldugunu bılıyorsam emzıgını verıp bı sekılde gerı uyutuyordum ama sımdı ne mama, ne emzik, ne de su hiçbirisini kabul etmiyo. Ağzına mememi alınca susuyo gözlerını kapatıyor. Bir anda noldu da böyle olduk ben de anlamıs degılım.
Aksamları babayla uyurdu ben de aksamları bı dısarı cıkardım kahve ıcmeye falan kafam rahat olurdu, tgece babası kalkardı beslerdı 1 aydır degıstı bana yapıştı resmen babasını görunce bıle kıyamet koparıyor.