Glcn_srgn23 Kızlar sezaryanla doğum yapanlat ne zaman spor yapabilir eritmek için egzersizlere başlamamk istiyorum ama 9 ay henüz doğum yapalı biley olur mu
avokadosever Glcn_srgn23 6-7ay sonra başladım ilk etapta kendini yormayacak şekilde yap. Alıştıkça yavaş yavaş arttırırsınız
Alpbaby 6 ay sonra başlanılaniliyor benim bebede 9 ay olacak sürekli göbek eritme hareketleri yapıyorum
Glcn_srgn23 Alpbaby öyle mi neler yapıyorsun canım bi etkisi olmaya başladımı zayıfım ama göbek var resmn 5 aylık hamileyım gibi
Alpbaby Instagramda egzersiz koçunuz diye bi sayfa var oradan bulduğun hareketleri yapıyorum ger gün etkisi var