Gamze-bst1 Kızlar bebeğim 1 yal 1 aylık sütten kesmeyi düşünüyorum çünkü emzik gibi kullanmaya başladı sürekli emmek istiyor. Geceleri ağzında uyumak istiyo. Nasıl bi yol izlenebilir?
Meryemm42 Gamze-bst1 sabır tası al aktardan canım bnm kızımda aynıydı gece sürekli uyanırdı şükür 4 gün oldu keseli dünya varmış dedim uykusu bile normale döndü maşallah 🧿