Aleyunll [https://mutluresim.com/images/2023/12/04/n8kwFX.jpg](https://) kızım 4 ay 8 günlük bu koltuğa oturabilir mi bir sorun olur mu oturmasında
brsnhsm Aleyunll Bence erken daha 5. aydan sonra başlatmıştı bize doktorumuz o da kısa süreliydi. Ama her çocuğun gelişimi farklı tabiki de
AviL06 Aleyunll 4. Aydan itibaren yavaş yavaş oturtmaya başlamak gerekiyor kısa süreli ama bu fotodaki oturak güvenliksiz geldi bana 🥲hani kemerli falan olsaydı daha iyi olurdu ama yerinizde olsam bebeğimi koyduğumda verdiği tepkiye bakarım. Rahatsız oluyorsa oturtmazdım. 🥰 bir de sert göründüğü için içine bir minder iyi olur 🌹
Aleyunll brsnhsm 6.ayda ek gidaya geçince nasıl yediricem peki bu oturma işlemini nasıl anlayıp oturtmaya başlıycam karışık 😬
Aleyunll AviL06 Haklısınız kemerli olsa daha iyi olurdu bu oturma işinde herkes başka birşey diyor 😬🙄
suilesu fotoğraftaki oturağa oturması için çok erken 1 ay daha bekleyin biz 4. aydan itibaren kucakta oturmaya başladık kısa sürelerle yatakta yani yumuşak yüzeylerde de oturtuyorum destekli tabikide ama böyle bir şeye oturtmak şuan için sakıncalı
Aleyunll suilesu dediğiniz gibi bende kucakta tutmaya başladım ama onun dışında henüz daha oturtmaya yeltenmedim sağlıklı olan hangisi onu da tam bilemiyorum şuan
Aleyunll suilesu teşekkür ederim bende dediğiniz gibi kucakta tutmaya başladım daha ilerisine gidemedim
Marianne Aleyunll 6 ayı bitene kadar kız çocukları hiç oturmaması lazım. Rahmin ve yumurtalıkların gelişimi daha devam ettiği için önerilmez.
AviL06 Marianne aaa ben de bilmiyordum 🤔 doktorumuz bize hiç böyle bir şey söylememişti 🙄 kızım 11 aylık oldu ama bu bilgiyi ilk defa duydum 🌹
brsnhsm Aleyunll O zaman zaten artık oturmak istiyorlar hep görüyorsunuz. Zamanla düzene giriyor herşey
Cankuzuannesi Aleyunll başını tutabiliyorsa oturtabilirsiniz doktorlar 4. Ay baş tutarsa oturur diyor burda yazılanlar çok komik 😀
AviL06 Aleyunll doktordan doktora bile çoğu şey değişebiliyor ama ben en erken 4. Ayda yavaş yavaş oturmaya başlaması gerektiğini biliyordum 5.-6. ayda destekli rahat oturunca ek gıdada da rahatlar diye ve 4. Ayda oturtmaya başlamıştım. Kısa süreli tabi yine de kendi doktorunuza da rutin kontrollerde bir danışın isterseniz 🥰
_Goktugunannesi__ Aleyunll yavaştan oturtmaya başlayabilirsiniz kısa süreli olarak sanki bu koltuk için minder gerekli olır gibi ilk etapta koltuk plastik sert çünkü
suilesu Aleyunll 4 aylıkken başladım kucakta oturtmaya 4 gün sonra 5 aylık olacağız halının üzerine yumuşak battaniye serip üstünde oturtup 1-2 dakikalığına destekli oyun oynatabiliyorum şuan zaten kendisi 4 aydan beri sürekli oturmak istiyor sürekli kalkmak istiyor bebişin istekleri doğrultusunda hareket ediyorum 💖 kucakta oturtmanın büyük faydası var yani
Marianne Aleyunll AviL06 yurtdışında kız çocuk jinekoloji doktorları var. Orda doktorun söylediği bana. 7 aydan sonra oturtmaya başladım.