Bu losyonu kullanan varmı zararlı mı bilgisi olan varmı
Neden kımse yok ya kımse mı kullanmıyor
Ben kullaniyorum. Dogdugu ilk gunden beri kullaniyorum. Neden zararli olsun ki?