Bayanlar merhaba bugün bebeğim dört ay 15 günlük ben soğuk algınlığı olmuştum emzirdiğim için bebe de geçti doktor antibiyotik verdi kullanmamıza rağmen hala çok huysuz balgamlı öksürük var acaba yapmam gereken bir şey var mı önerebileceğiniz Bugün dördüncü günü hastalığının