minnoshan Kızlar adetim 6 gün gecikti test yapacam ama sabah yapmam şart mı akşam yapsam da olur mu sizce
tomvejerry minnoshan ben akşam yapmıştım çıkmıştı canım hemde olmam gerektiği gündü seninki baya gecikmiş çıkar varsa sabah yapmak şart değilde ilk idrar daha net sonuç verir düşüncesi var sadece
minnoshan tomvejerry zaten gecikme baya oldu ben de çıkabilir diye düşünüyorum varsa teşekkür ederim 🙏🏻
tultanhanim Ben akşam 8 de yapmıştım 2 gün gecikmişti ve çıkmıştı sabah akşam ayrımını şuan gördüm 😅 bide şüphelenmiştim 6 gün gecikmişti ama stresten muhtemelen negatif çıktı ertesi sabah ta adet olmuştum 😂