Tmmtmmtmm Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var hipp 1 kullanıyorduk birazkabız yaptı sanki diye sma comforta geçtik ama bebeğim 120 ml içiyor ve hala doymuyor biraz da emziriyorum. Acaba bu mama doyurmuyor mu ? Kabızlığı düzeldi diye optiproyu sipariş ettim ama
Baralp Ben de aynı sorunu yaşıyorum canım ama bebelac gold aldım ondada aynı sıkıntı oldu değişen birşey olmadı
Tmmtmmtmm Baralp Midesi büyüyor ondan mı doymuyorum aklım almak bullak oldu valla sürekli de mama değiştirmek de istemiyorum. Bi kaç yerde doyurucu değil Sma diye okudum sormak istedim o yüzden