Ysmnyasmn turkan2_ adetim 6 gün gecikti diye test yaptım pozitif çıktı hasteneye gitğinden 5 haftalık dediler gece kızımı emzirirken düştü adet kanaması gibi sizde bi test verin eyer emziriyosanız ve hemileyseniz Allah korusun sizin de düşer
turkan2_ Ysmnyasmn çok üzüldüm emzirme döneminde eved tehlikeli diyolar ama ne blm süt korur lafı da aklımda kalmsti ben hc regl gormeden hamile kalmak pek mümkün değil saniyodum
turkan2_ Ysmnyasmn ben hc adet gormdm işte doğumda beri bel kasık ağrım oluyo test evde yaptm negatif çıktı 1hafta snra bı kan verin dediler inşallah bişey olmaz bunu okuynca da kötü oldm
meyrakalpben turkan2_ evet en net öyle olur, ayrıca her emzirenin bebeği düşecek diye bişey yok doktor bi sıkıntı görürse zaten kestiriyo ben hala devam ediyorum emzirmeye bi sorun gözükmezse de devam edicem böyle düşünmeyin 😇
turkan2_ meyrakalpben meyrakalpben maşallah Allah esirgesin sağlıkla kucağınıza alın 🤲🌺 inşallah benm içinde de dua edin kötü bişey çıkmasin
turkan2_ meyrakalpben haber ederim canm eşim çok istyo aslında varsa kesin büyük supriz ve şok olur hayırlısı olsun ❤️
Fatos-Azra21 Üç beş gün daha bekle varsa çıkar testte zaten ben bir yıl adet olmadim nerdeyse sonra oldum ama güvenilmez genede önlem alınmalı süt koruyabilir evet ama gene tedbir alınmalı diye düşünüyorum
selinbeb turkan2_ sut koruyor eğer daha adet gormedimiz. ama eğer rengli donem gordunuz artık koruma olmuyor. benimde ilk adet 5 ay sonra oldu o zamana kadar koruyordu sadece