Satranc benimde en korktuğum şey o ya Allah korusun ya bana bişey olursa 2 tane çocuğum var biri 16 aylık diğeri 3 aylık. Geçen eşimle konuştuk küçük olan genelde oda da koltukta durur abisi sesinden uyuyamiyor gün içinde , biri yatağında diğeri oda da ya koltukta yada anakucaginda durur , büyük olan alır çeker çocuğu Allah korusun dedik . Gurbetteyiz kimsemiz yok eşim gün içinde arar ama kapımı çalan 1 Allah’ın kulu olmaz ayy yazarken bile toparlayamadim lafları Allah kimsenin başına vermesin.
Allah rahmet eylesin