yagizcinarsmom Emzirmede kullanılıyormuş sanırım ebe önerdi bana da şuan ne kafada alıyorsunuz birde nasıl kullanılıyor 21-28 hangisi alınmalı Yardımcı olur musunuz
inannur yagizcinarsmom 28 tabletini alıp hiç ara vermeden kullanıyorsunuz bir zararı yok doktorumun tavsiyesiyle kullandım
yagizcinarsmom arttevhide kaç ay oldu doğum yapalı peki ben 2.5 ay oldu erken mi sizce süte geçerse bebeğime zararı olur mu ebe süte geçebilir 3 aylık olsun öyle iç dedi ama şuan riske atmak istemiyorum geri çekilme de kesin korunma olmuyor
Akif-63 yagizcinarsmom ben kullandım canım bı zararı yok süte geçse bile doktor tavsiyesi üzerine almistım
inannur yagizcinarsmom bana doktorum cerezetta da ostorojen hormonu yok sadece progesteron var ilk 6 aya kadar anne için zararlı demişti ne kadar doğrudur bilmiyorum
yagizcinarsmom Akif-63 bende bugün başladım umarım bi yan etkisi olmaz ne zaman etkisini gösterir bide illa kanama olunca mı içilmeli ben direk attım valla
arttevhide Aslikumsal Evet doğumdan sonra sadece 1 kere adet oldum lekelenmelerim oldu şimdi 1,5 aydır olmuyorum hemen hemen