Merhaba herkese.bayadır pişik olduk kızım 13 aylık bu ikinci oluşu .ilkinden sudocrem sürünce hemen geçmişti şimdi be kullansam fayda etmiyor bez değişimi de yaptım.mama ile besleniyor mamasını mı değişsem acaba mama öneriniz var mu yada inatçi pişik yaşayan var mı