Kızlar bebeğim 4 ay 1 günlük şuan 6100 gr bu ay sadece yaklaşık 400 gr kilo almış. Doktor geçen hafta bu kilo alımı çok az bir hafta sonra ölçtür kilo almazsa mama başlayalım dedi bu gün sağlık ocağında hemşire de ayına göre kilosu normal dedi. sık sık emziriyorum ama bebeğim çok hareketli. Sütümün artması içinde her şeyi yapmaya çalışıyorum. Kafam çok karıştı gelişiminde herhangi bir sıkıntı olur mu? Bebeğimin kilo alması için neler yapabilirim?