mematiii Merhaba hanımlar bebeğim şuan 5ay 12günlük ve bir4 aylık olmasına yakın ilk dozu yaptırdık diğer aşı5aylıkkej dendi ve aramadılar onlar mı arıycaj yoksa biz mi gitmeliyiz bilemedim
teachermom07 mematiii özel aşılarda sağlık ocağı aranıyor Kendi çocuk doktorunuz varsa özelde takipli olduğunuz onlar bilgilendirir ancak aramıyorlar Siz takip edeceksiniz
MeetJoeBlack mematiii biz de ilk dozu 3 ay 14 günlük yaptırdık , ikinci dozu da 4 ay 17 günlükken yaptırdık. ikinci doz en az 4 hafta sonra yapılabilir , en geç de 6 ay olunca yapılıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Siz arayıp sorun bence .
teachermom07 demetmom biz eczaneden almıştık sağlık ocağında ebe ağızdan içirdi. Kendiniz de içirebilirsiniz 3.dozu ben kendim verdim 6.ayda
maygirl teachermom07 rotarix miydi aşınız acaba? Firma isimlerinde doz sayisi 2 veya 3 olarak fark edebliyormus merak ettm oyuzden?
mematiii MeetJoeBlack teşekkür ederim ben arıycam mutlaka biz geçen ay 6 sında olduk bu ayda 6 sında olucaz demekki
teachermom07 maygirl rotateq aldık eczaneden . Araştırdım fiyatı bit tık daha pahalı ama etkisi daha iyiymiş . 3 doz oluyor bu marka . 2.4.6.aylarda verdik