Melike13 bende öyle endişelenmiştim doktor normal dedi şimdi de nerdeyse her seferinde 3 günde bir yapıyor doktorlar normal dedi hatta Amerikalı doktorlar 10 güne kadar normal diyomus bize fazla geliyo kabız mı acaba diye düşünüyoruz anne sütü alınca bi şey olmaz dedi inşallah öyledir 🙄