Kızlar göğüslerim hala şişiyor 4 ay 10 günlüğüz ama süt resmen renksiz sulu gibi oluyor ya bu önsüt fazlalıgı neden olur bebeğim yarım bırakıyor sonra emerken ve karnı gurulduryor anında kakasını yapıyo nasıl cözücem bu durumu meme reddimizde var memeye düşkün olsa sık emse böyle olmaz değilmi , pompa almalımıyım sağım yapsam biberonla versem kızlar akıl verın