Saniyedmrkn123 Herkesin anneliğine saygım var ve TV izletenleri yadırgamıyorum ama ben açmıyorum.
(Kızım 11 buçuk aylık)
Oyuncaklara ilgisi yoksa etkinlik yapmayı deneyin. Yürüyebiliyor mu bilmiyorum ama kızım henüz emekledigi için işim varken gözümün göreceği bir yere koyuyorum konuşarak iş yapıyorum. Emekleyerek başka odaya geçeceği zaman 1-2 dakika bekliyorum sonradan sesleniyorum. “ Kızım gel buraya, seni göremiyorum” vs. konuşarak yanına gidiyorum 🤭 ya da uyuduğunda iş yapıyorum. evde hayvan figürlü eşyalar var onları eline verip sesleniyorum. Çok darlanırsam yarım şart 1 saat dışarı çıkıyoruz 😇 En kötü ihtimalle camdan dışarı bakarak her araba geçtiğinde düt düt derim ya da oyuncaklarla baş başa bırakırım ama aynı ortamda oluruz sadece izlerim. 9. Ayda yanına bile otursam kucağıma gelmek isterdi. Biraz daha sabredin.. ayrılık kaygıları oluşmaya başlıyor yavaş yavaş 🥲