Cactuswoman01 Elbette ilçe hastane olduğu için pek bir şey beklememek gerekiyor. Merkeze gidemediğim zamanlar veya şehir hastanesine randevu bulamadığım zamanlar rutin kontrol için Nisan hanıma gittim kaç kere çok saygılı sevecen bir kadındı. Gelişmiş bir hastane olsaydı orada doğumu yapmak isterdim