Sevvl ne kadar da abartiyorsunuz.Tv olayini aksine bebek ne kadar ses duyarsa o kadar konusmasina iyi gelir.Ben ve kardesim de sadece yemek aralarinda tv acardi annem cabuk konusan bebekler olduk.Ve cok da aktivdik annem dedigine gore.Shu an 6 aylik kizim var.Evde televizyon acik olunca kimseyi kasmiyorum dinliyor,fakat cok izlemesine mudade etmiyorum e ara sira kolyuva oturtuyorum ,desteklin oturma amaciyla oylesine bakiyor 4,6 dk sonra diger odaya gecyoruz,Sadece konuda kastim bu ki,fazla abartiyorlar gunumuzde yok 1 saniye bile baktirmayin yox autizm yox bilmek ne,autimiz dogustan gelen farklilikdir,tv de tetikliyor bu kadar.Tabi 12449 saat acik koyub baktirin demiyorum.