Mama kullanmaya Sma optipro ile başlayıp devam ettim. (11 aylık) Gece 1 kez uyanıyordu çok nadiren iki kez uyandığı oluyordu. 3-4 gündür yatmadan önce de İyi Geceler kullanmak istedim. Mamasız bir gece geçirebilmek için.. Sma optipro verdiğimde İyi Gecelerden daha iyi uyuduğunu gözlemledim. Kullananlara soruyorum. Bu nasıl ve neden oluyor ? Sizde de aynı mı ? Sanki optipro daha besleyici gibi tam tersi olması gerekirken 🤔