Arkadaşlar mantıksızca aşıdan sonra huysuz oldu diyosunuz sonra atak hesaplar mısınız diyosunuz. Demek ki aşıdan değil büyüme evresine girdiği için huysuz olabilir o zaman. Sırf huysuz olmasın diye asıya bağlayıp yaptırmak istemiyorum diyenler var pes doğrusu.