Asilyigitt tıpatıp aynı durumdayız😀 10 aya yeni girdi. Sürünme, dönme bile yok sevmiyor, emeklemez bence hayatta🤣 benim dizimdeyken güç alıp hafif destekle kalkıyor koltuk kenarında. Tutunup ama yerden kendisi tutup kalkamıyor. Çok teşebbüs etmiyor açıkçası. Yürüteçte hızlı hızlı koşup bir yerlere çarpıp durmaya bayılıyor:) Gün içinde zaten 15 20 dakikadan fazla koymuyorum toplamda. Dişimiz de hiç yok ama maşallah her şeyi yiyor. Her bebek birbirinden farklı yine en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir ama ben endişelenmiyorum.