Kızlar bebeğim 4 aylık ve üç gündür falan sağlık ocağının verdiği bu vegaferon kan ilacını kullanıyorum. Kızım aşırı huzursuz ve gece uykularında bile bir saate yarım saate bir uyanır oldu. Bu ilacı kullanıp aynı şikayetleri yaşayan var mı ne önerirsiniz ben ilacı bırakmayı düşünüyorum açıkçası