sonrasında ne yapacağınız önemli. ben tencerede sebzeli salçalı etsiz yemek yaparım, kavurmadan, ne sebze varsa. ona mantar koyarım bol bol. kavurmadigim için buzluktan direk mantar vs ne varsa koyuyorum. çok güzel oluyor.
Yıkadıysanız iyicene kurusun da koyun.