Merhaba benim kızımda 15 aylık , benim kızımın B12 değerleri düşük olduğu için genel olarak iştahsız ama 1 aydır da yemekleri ağzında tutuyor 🤦🏻♀️ çevremde herkes bu aylarda beslenme problemleri yaşanabileceğini söyledi doktorumuzda aynı şekilde hatta bazı çocuklar yemekleri ağzından çıkarma davranışında bulunuyormuş , bizde ağızda bekleme var . Neyseki herkes geçici bir durum yemekte ısrarcı olmayın diyor , siz yine de sağlıklı yemekler yapın ve sunun yemek isterse yer yemezse de zorla ağzına tıkayacak değiliz , kendinizi hiç suçlu ve yetersiz hissetmeyin siz elinizden geleni elbette yapıyorsunuz bebeğiniz için tüm anneler gibi sadece bu bir aşama sabredin sevgiyle yaklaşın geçecek❤️