Esraprm benim kizda 14aya yakin. Dis cikardigi her seferinde oksuruk, hırıltı gecmedi bi türlü. Gecen haftadan beridir antibiyotik, pedifen banamisin demedi. Hergun sabah aksam burnunu temizliyoz🤦 cok zorda kalmadikca balgam söktürücü vermiyolarmis 3yasin altina. Versediler simdiye iyilescekti cocuk