İki gündür kızım çok huysuz ağlıyor dün akşam saat üçe kadar uyumadı sürekli ağladı ayakta gezdirmeme rağmen susmadı bir agrisi olduğu belli ydi calpol verdim çay kaşığı sonra sakinleşti ve uyudu sabah 4 ölçek mama içti biraz altta kaldı saat 11 de tekrar verdim iki ölçeklik içti emmek istemedi kaşıkla verdim hepsini küstü tekrar verdiğim tüm mamayi çıkardı sanki bir kaç saat geçsin tekrar verecem şu an yatıyor .
Niye böyle oldu kızım bir de son bir kaç gündür arka kafası ısınıyor ateşi var sanıyorum yok ama anlamadim