elifshra yavaş yavaş yanına uzanmayı azaltabilirsiniz. Onu yatırın, siz yatağın ucuna geçin ve oturun. “Ben buradayım, hadi sen uyuyabilirsin” diye konuşun ara ara. Çok huysuzlanırsa sarılıp tekrar yatırın yatağa. Başta uyumak istemez, oyalanır, 1 saati bile bulabilir ama en son sıkılıp uyuyacaktır. Sarılmayın, yanına uzanmayın. Yattağın ucunda oturup onun uyumasını bekleyin sadece. İlk 4-5 gün siz otururken ellerinizle oynasın. Bir anda tüm desteği kesmeyin. 4-5 gün sonra oynaması için eline başka bir oyuncak verin ve elinizi de çekin. Eldiven falan takabilirsiniz belki oynamaz o zaman.
Bu şekilde alıştırırsanız bebeğiniz doğduğunda da siz bebeğinizi emzirirken yatağının başına oturursunuz o da kendi kendine uyur en azından. Zorlanmazsınız yani. Ben dr normalde yanına uzanırdım ama 3 gündür uzanmıyorum artık