Gokceatman Arkadaşlar merhaba hipp kaşık maması kullanan varmı hangisini kullandınız memnun kaldınız mı yardımcısı olurmusunuz
Ayselsahinn Gokceatman biz kullandık kullanıyoruz da hala sütlü meyveli elmalı, pekmezli hepsini yedi kızım fakat yulaflı olanını yediremiyorum bir türli hiç sevmedi
Nazlicicegim Gokceatman Ben kullanıyorum 5 tahıllı ve yulaflı olanını memnunum. Özellikle sade olanları tercih ediyorum
tugceo92 Gokceatman kızım 11 aylık hala kullanıyorum çok iyi içerik olarak. Kahvaltısında 5 tahilli yi kullanıyorum. Akşam da pirinçli olanı muhallebi yapıyorum meyveyle.
tugceo92 Ayselsahinn yulaflı olanı meyve katarak dene canım obur türlü sekersiz organik olduğu için yemez.
Nazlicicegim EymenTaham Mamanın içine birşey katmıyorum sadece yanında ayrı tabakta meyve püresi yapıp o şekilde veriyorum.
tugceo92 Gokceatman pekmez de olur canım ben katıyorum bazen. Şahsen bize kilo olarak bi etkisi hiç olmadı benim kızım benim gibi minyon. 11 aylık oldu 8400 anca olmuştur suan. :)
Babymomdad Hanımlar bu kaşık mamaları gaz yaparmı? Yaa huzursuzluk. Bebeğim7aylık 2gündür veriyorum çok fazla gaz cıkarıyor geceleri uyumamayada başladı. Dişleri çıktı 2tane büyümesi kaldı sadece neyden oluyo anlamadım
tugceo92 Gokceatman Nazlicicegim yok kasik mamalarina kaynAmış ılımış suyu ekleyip hazirliyorum canım