Arkadaşlar 3 ay 1 haftalık bebeğim var. 3 haftalıkken gaz sorunu başlamıştı. 2 ay olunca tavan yaptı. Önceden kendi çıkartıyordu birazda olsa. Masaj vs iyi geliyordu. Şimdi hiçbiri iyi gelmiyor. Kakasını 3 4 günde bir yapardı. Şimdi hergün yapmaya çalışıyor ıkınıyor sürekli ama yapamıyor. Sürekli sancısı var çıkarsa da gaz tam rahatlamıyor hemen yine sancılanmaya başlıyor. Ben kakası geldiğinde sıcak suya oturtuyorum ancak o şekilde yapabiliyor. Makatında çatlak var aylardır geçmedi sürekli ıkındığı için. Acaba o sebepten mi yapamıyor kaka anlamıyorum. Sürekli kabızlık durumu var. Zeytinyağı şurup falan veriyoruz anca öyle biraz hafifliyor. İncecik şerit gibi çıkartıyor kakasını yapabildiği zamanda. Npacağımı şaşırdım gazdan mı bunların hepsi başka bişey mi bilmiyorum