Kızlar dün eşimle ilişki yaşadık sonrasında kahve akıntı gibi geldi. Adet günlerim gelmişti zaten karnımda sızı vardı. Neyse dün hemen randevu aldım. Bu sabah adet oldum yine leke geldi baya. O gelen adetmiydi acaba iptal mi etsem ne yapsam bilemedim. Başına gelen var kı diye sormak istedim. Hatta ilişkiden sonra eşime deidm bak adet olacaktım zaten iyi ki yaptık. Sonra korktum dedim niye ilişkide oldu diye.