Arkadaşlar merhaba. Daha önce de bebeğim emeklemiyor diye başlık atmıştım. Sonra gene emeklemedi ama popo üstü oturarak ilerliyor. O şekilde gidiyor her yere. 1 yaşını 2 hafta geçti ama hala malesef tutunarak kalkmıyor kalkmaya çalışmıyor. Koltuklarda zaten sıralama yapmıyor. Biz koysakta yapmaz öylece de bir müddet durur. Herkes geç kalmış. Sıralaması lazım falan diyor. Moralim bozuluyor. Doktora gitmeli miyim ki gidicem ama sizler ne dersiniz normal mi. Zamanı mı var. Bilemedim. Herkes bişey dedikçe insan üzülüyor. 😦