arttevhide evet olmuş, biz kızımla oturduğumuz halde hiç hissetmedik şükür.🤲 tesadüf gördüm haberlerde son dakika olarak geçince. Rabbim herkesi korusun. Bizim kızımla odalarımız zaten bitisik. Aynı odada yatma gibi birşey bir yerden sonra zaten imkansız. Aynı yatakta yatırsanız düşme riski daha tehlikeli. Hadi bebekken beşiği aynı odada oluyor orası ayrı ama bir yerden sonra mecbur ayırmak gerekiyor odasini