Güzel anneler selamlar. Kızım şuan 4 ay 20 günlük anne sütü ile besleniyor önümüzdeki ay tadimlara başlamayı düşünüyorum aşırı derecede istekli destekli oturabiliyor suanlik elhamdülillah kaşık çatal bardak herşeyi yemek istiyor 😂😂neler almam gerekli? Kullanıp memnun olduğunuz ürünler nelerdir ? Hem kap olarak hemde besinler olarak neyden başladınız üç gün kuralına uydunuz mu kısacası tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler