Bence kullanma ben kullandım pişmanım 7 aylıkken koydum oncesınden kızım çok azımliydi emeklemeye çalışıyordu yurtece koydum rahat gezıyor diye emeklemek ıstemıyor yüzü koyun yapınca basıyor çığlığı çok pişmanım artık koymuyorum ama bu seferde ağlıyor kucak ıstıyor 🥲