Busraaa00 Fusunf lise ve önlisans fark etmiyor diye biliyorum ben açıkçası icra için şart var diye biliyordum
momysskaan kelebek_17 bölüm şartı var mı canım bilgin var mı p3 puan türünden en az yetmiş yazıyor anladığım kadarıyla yok ama sizin bi bilginiz var mı
Yorgunmom_ Arkadaşlar nasıl hazırlanmalı ne yapmalı yardım eder misiniz nasıl çalışayım Vakıfbank sınavına girdim iyi geçti ama çoğunluğun iyi geçmiş mülakata cagirilsam bile umudum yok bari bunada çalışayım ne yapmam lazım lisans mezunuyum bu arada
momysskaan Yorgunmom_ canım bende tam olarak bilmiyorum ama bilen biri varsa bizi bilgilendirse çok iyi olur ben lisans mezunuyum ama
Busraaa00 momysskaan ben yok diye biliyorum lise önlisans lisans mezunları girebiliyor benim bildiğim ama değişiklik olduysa haberim yok şuan 😊
kelebek_17 momysskaan hayır yoktu değiştiyse bilmiyorum. İlan verildiyse iyice okuyun. Lise Önlisans Lisans mezunları girebiliyordu son başvuruda.