berkcanveannesi36 merhaba kızlar günaydın hayırlı sabahlar benim sorum olacaktı doğumdan sonra adet görmedim normal mi 10 ay oldu normal doğum
Buket57 berkcanveannesi36 bende sezaryen oldum 7 ay oldu adet olmadım 🤦♀️ şişkinlik filan yapıyor rahatsız ediyor bi an önce olsam diye bekliyorum. Benim doktorum 1 seneye kadar adet olmamak normaldir demişti bakalım bekliyoruz☺️
24032023 berkcanveannesi36 bir seneye kadar normal kabul ediliyor canım gelecek ayda olmazsa bi doktora görün istersen
berkcanveannesi36 Buket57 evet gerçekten de çok rahatsız ediyor şişkinlik ödem oluyor canım bende bende de neden olmuyorum diye merak etmiştik teşekkür ederiz beni aydınlattığın için 🌸
Buket57 berkcanveannesi36 rica ederim🌸 bildiğim kadarı bu şekilde eğer 1 sene dolarsa doktora gözükmekte fayda var tabiki,bende bu şekilde yapıcam.