newmoms Kızlar bakıcı biz varken kızıma çok iyi. Ama kameradan bakıyorum biz işteyken suratı asık uyarıyorum bir süre gülüyo güldürüyo sonra tekrar devam ediyor. Sizce ne yapmalıyım ?
tomvejerry newmoms normal hali olsa bişey yapmayın derimde siz varken ayrı çocuğunuzlayken ayriysa bence ayırın yollarinizi
kubratagram newmoms belki mizacı öyledir benim bakıcı da çok sıcakkanlı kameradan izliyorum baya ilgileniyo da tek şikayetim tv açıyo olması ara ara. Nasıl uyarsam bilemedim çok açma tv izletmiyorum dedim yinede ara ara açıyo ya canımı sıkıyo o hareketi
kubratagram newmoms sürekli uyarmakta istemiyorum çok ara derede kalıyo gibi hissediyorum bazen de bilemedim ya