Oğlum 15 aylık ve ek gıdaya başladığımız günden beri çok iştahsız ve hala da öyle.Her ağzını açıp baktığımda diş patlattigini görüyorum.Zaten ilk dişini de erken çıkarmıştı.Diger dişleri de peşi sıra çıkıyor.Bunu diş çıkarmaya bağlıyorum ama sanırım sorun sadece bu değil.Emziriyorum gece sürekli huysuz ve emmek istiyor.Cok yoruldum 😩 Şu iştahsızlık olmasa herşeye katlanirim da o beni çok üzüyor 🥹