mamasuu hanife901_ benim oğlan 2 ayın sonunda philips avent ultra air i tuttu bi onu denememiştim bütün markaları denedim onu beğendi tuttu geçen instagramda bir kadının 4 aylık bebeği tutmuş emziği yine aynı marka umudunuzu kaybetmeyin her gün deneyin
aysesaka-4 hanife901_ benim kızım da tutmadı çok denedim ama dişi çıktı 5 aylıkken ondan sonra wee nin damak emziğini tuttu dudağına falan degdirin uykuda deneyin ben öyle denedim hep
zk1611 hanife901_ valla ben wee nin ikili damaklı emziğini almıştım onları tutmadı ama yine wee nin başka damaklı emziğini aldım hatta ucuzdu bakkal emziği tarzında onu tuttu
mamasuu hanife901_ birde uyanıkken tutmuyor çok fazla atıyo ama uyuturken veriyorum o zaman tutuyo ağzında emzikle uyuyor belki sizinki bebişte öyledir uyuturken deneyin
Nurdemirrr hanife901_ benim ikizlerimde başta tutmadı sürekli verdim çeneden destekledm birde gaz damlası damlatarak verdim tatlı olduğu için alıyorlardı tadı gidince atıyorlardı öyle öyle alıştılar 1 2 damla damlatıp veriyordum
ilaydaaltann_ hanife901_ aslında bebekler hepsini tutuyo ama ağızları küçük oluyo yani emzik başlıkları büyük geliyor ağızlarına (bence tabi) ben damakli çok verdim olmadi tutmadi 28 günlükken aventin emziğin tuttu