nur9777 2 yaş dönemi süt liman geçmişken şu an 3 yaşında ve aynısını yaşıyorum. Ben de sakin ve sabırlı bir anneyim. En başından mümkün oldukça ağlatmamaya çalışıyorum. İnat edeceği şeyleri tahmin ediyorum. Her şeyi kendi yapmak istiyor. Bardağı dolaptan ben alırsam bile ağlıyor. Sürekli soru soran haldeyim. Bardağı sen mi alırsın ben mi alayım? Suyu sen mi doldurursun ben mi? Hangi koltukta oturmak istersin? Ne giyeceksin sen mi seçersin ben mi seçeyim? Yemeğini hangi tabakla yersin? Çişe gidince bile eşofmanını ben mi indireyim diye soruyorum😂 Bu dönem geçici.
Ne kadar az sinirlenirse o kadar iyi çünkü tam kişiliklerinin şekillenme dönemi.
Tabi sırf inatlaşmasın diye her istediğini de yapmıyorum, belirli limitler dahilinde sürekli tetikteyim ve çok yoruldum😂