Şişli’de 7. Katta ofisteydim sallanmaya başladığımız an elim telefona gitti ve aklıma gelen tek şey okuldaki oğlumdu.
İlk defa o yanımda olmadan böyle bir şey yaşadım ,beynim durdu resmen.
Çok şükür onlar hissetmemiş,Öğretmeni bile veliler arayınca öğrenmişler..