terazikadini Papatya-kzm yıllar önce bağımlısıydım çok şey aldım telefon ıvır zıvır felan ama aşırı geç geliyor aylar sonra
Papatya-kzm BuzluKahve yaa çok güzel şeyler var uygun fiyata çok geç geliyo falan internete öyle yazıyo ama benim acelem yok 1.2 ay içinde gelse de sıkıntı yoktu telefonum ekranı çatladı ekranı da 2500 miş
BuzluKahve Papatya-kzm çok geç gelmiyor aslında. Ben bir kaç şey aldım 3 haftada geldi hep. Ama dediğim gibi elektronik falan gümrükte takılıp kalıyor. Saçma sapan bir vergi çıkıyor.