uynakbalina prensannesi_2 60 varsa alınır zaten 40-90 arası yeterli 90 da sadece engelli bireyin kendisi kullanıyor diye biliyorum
Annis-ogul prensannesi_2 girme engelliler için şart değil. Annem gözleri görmüyor abim kullanıyor araci .
Btlyc prensannesi_2 engelli kişi yanınız da olmadan o arabayı sürmeniz olmuyor ama haberiniz olsun %90 olunca sürebiliyorsunuz
prensannesi_2 Dolores yok aradık 40-90 arası 90 da ehliyet gerektirmiyormuş 40 -89 arası ehliyet gerekli
Begumyasar prensannesi_2 bi tanidigim aldi bir hafta oldu .Kiz 18yasinda bile degil babasi aldi ama kizin uzerine olacak.Babasi ve kardesinden baska kimse kullnamiyor.Fiat bayisinden aldilar
prensannesi_2 uynakbalina ya var ama ehliyet gerekiyormuş galiba alan varsa nasıl ilerledi diye merak ediyorum
uynakbalina prensannesi_2 hiç bilmiyorum valla yani kullanılmayacak arabayı almanın da manası yok şey düşünüyorsanız al sat 5 sene satamıyorsunuz
Hediyeslla Gorumcemin 6 yas oğlu otizm onun raporunun üstüne aldılar baya da uyguna almışlar rapor suresi bitmiş yenilemeye gittiler oradaki yetkililer araba aldığınız için masasını kesicez demişler
bircanmom prensannesi_2 birinci derece değilde mesela 1 ya da 2 kişinin ismi veriliyor aracı sadece o kullanabiliyor. Başkası kullanırsa el konuluyor. Eşimin dayısında var çünkü
uynakbalina prensannesi_2 babamda bugün babaanneme rapor almaya gitti kendisi kullanacak kullanabilir herhalde eşiniz de
prensannesi_2 uynakbalina sorduk kullanabilirmiş ibare eksik sadece ibareyi yazdırcaklarmış öğrendik herkese teşekkür ederim
Annis-ogul prensannesi_2 ama araci sadece izin aldığı kişi kullanabilir başka birisi kullanırsadirek araç elden gider