Ceka Hisseden var mı?? Aa geçmiş olsun. Hiç hissetmedim. İstanbul bahcelievler. Normalde hep hissetmişimdir şiddetide bayagı büyükmüş. Siz hangi bölgeden? Artcıları olur diye düşünüyorum 😫
Ygtoglm-- Ceka hissedilmicek gibi değildi bence. Kapılar falan hep sallandı ses yapacak şekilde Aşırı korktum . Allah’tan annemdeyim. Evde oğlumla tek olsaydım çok daha korkardım . İstanbul fatihteyim iyi hissedildi bence
benoyleuygungordum___ Ceka hissettim ama dışarı çıkamadım ki yağmur yağıyor rüzgar var çok korktum ama bende
Beyzabuglemehmet Ygtoglm-- ay bense Bursa nın ilçesindeyim ama hiç hissetmedim iş yapıyordum o sıra İyki hissetmedim
Aynur12 Ceka sancaktepedeyım 3 aylık kıxımla yatıyordum cok kotuydu asırı korktuk bende cıkamadım yukarı katta oturuyorum hava soguk
Ceka Kandilliye göre sallantı devam ediyor. Su anda marmara diye yenisi olmus 2.9 Bugun dikkat edelim kizlar