selma00 Kızlar kızım 3.ayina giriyor bu hafta oyuncak olarak ne alabilirim sizler neler kullandınız 3.ayda ve oturtmaya başladık destek vererek kucakta sizce erken mi
busratoprak01 selma00 benim kızım Suan 3 ay 10 günlük .oyun halısı , hışırtılı kitap , çıngıraklar, zeka kartlarına bakıyoruz . Benim kızım da 3 aya girmeye yakın oturmak istiyordu ağlıyordu bizde artık kucağımızda destekli oturtuyoruz yoksa ağlıyor
Nurdemirrr selma00 ikizlerim tam 3 aylık ben oturtmuyorm doktor en erken 4 ay dedi benim kızlar oyun halısını sevmedi pusete koyuyorum ablası onlara şarkı söylüyor dans ediyor oyuncakları konuşturuyor o şekilde vakit geçiriyorlar
Elifmomy selma00 oyun halısı ve hışırtılı kitap bayılıyordu bizimki o aylarda bazen bu kitapta ne var diyorlardı . Birde müzik çalan köpek var bizde onsuz dışarı aşıya çıkamazdık🥹😍
Elifmomy busratoprak01 yok canım bondigo ormandaki müzisyen arkadaşım köpek olanı almıştım ben Allahım sesine kendine mest olurdu onunla gezerdik aşıda ağlama krizlerinde bile işe yaramıştı . Hatta eşim beni kaybet bu oyuncağı kaybetme derdi 😅 adını bebek sustuğu koymuştuk
Uykusuz-annee selma00 3 ncü ay oturmak için çok erken erken oturan bebeklerin omurga sağlığı iyi olmaz zarar verir biz çıngırak ve zeka kartı aldım
Uykusuz-annee selma00 çok uzun süre oturtmadiysaniz sıkıntı olmaz heralde kontrole gidince doktora belirtin