Ygtek benimde karnı bahar çok etkiledi. Gazı varken bilmiyordum baya kötü oldu ama çok şükür 1 hafyadır yok gaz problemi yavaş yavaş yemeye başladım inşallah birşey olmaz normalde çikolata dahi yesem gaz olurdu Ama dünden beri çikolata vs yedim denemek amaçlı sıkıntı yok tabi ama insan yine korkuyor