37 haftalik hamileyim yakında dogumum var ellerim uyudugum zaman sürekli uyuşuyor ilk gebeligimde böyle birşey olmadı sadece ayaklarima kramp girerdi ama bunda kramp olmuyor tam tersi ellerim uyuşuyor hatta geceleri uyuyamıyorum ağrısından parmaklarimdan butun kolumu kapliyor dün gece yine hiç uyuyamadim 😔elime en sonunda kar eldiveni taktım öyle uyudum biraz geçti ama hep uyuşuk şekilde doktora söylemeyi de unuttum böyle olnlar ne yaptiniz doğumdan sonra geçer inşallah ellerim sanki elektrik çarpmış gibi bir yandan da üşüme hissi gibi çok güçsüz