Kizlar kızım 24 aylıkken Kendi isteğiyle tuvaletini öğrendi.Gundüzleri hiç sorunumuz kalmamıştı. Arada kacirmalar oluyodu ama fazla önemsemiyodum. Şimdi altını islatinca anne çiş diyo. Geceleri bile yapmiyodu altina. kaldiriyodum 2 kere. Cisi gelince çiş derdi tutardı. 10 gündür ne olduysa söylemiyor ben götürünce gidiyo ben sormassam altına yapiyo. Bende mecbur geceleri bez takıyorum artık hamileyim çok yoruldum. Beze de dönmek istemiyorum 2 aydır emek verdim kalktım geceleri. Bana yardımcı olur musunuz lütfen akıl verin 🥺